První prodejny, které přijaly tento revoluční koncept 24/7, byly ty, které se zaměřují na potraviny a každodenní zboží. Tyto obchody úspěšně ověřily, že tento nový způsob nákupu není jen fikcí, ale reálnou a populární možností jak nakupovat.
Zákazníci i obchodníci reagují s nadšením. Zákazníci se přizpůsobují novému způsobu nakupování bez lidské obsluhy, a to se stává trendem. Koncept autonomních obchodů 24/7 přináší skutečnou svobodu v nakupování a má smysl ho rozšířit i na další kategorie zboží, které mají potenciál stát se plně bezobslužnými prodejnami.
Těmito novými kategoriemi jsou:
Tímto způsobem přinášíme do budoucnosti nakupování větší pohodlí, flexibilitu a svobodu pro naše zákazníky a posouváme hranice obchodování.
Využití Bankovní identity zajišťuje maximální bezpečnost prodeje pro provozovatele a může sloužit k ověření plnoletosti zákazníků. Tato kombinace s produkty, které mají delší trvanlivost a jednodušší logistiku než potraviny, otevírá zajímavé příležitosti. Vyšší tržby a úspory pro obchodníky jsou jednou stranou tohoto trendu. Druhou stranou pak představuje nová zákaznická zkušenost a zvýšená flexibilita pro samotné zákazníky.
Každý z nás se určitě ocitl v situaci, kdy nám doma něco chybělo, ale obchody už byly zavřené. Bezobslužné prodejny jsou tady nejen pro tyto chvíle. Náš projekt usnadňuje lidem nákupy a dává jim možnost nakupovat podle svých časových možností. Koncept 24/7 lze rozšířit i na oblasti služeb, jako jsou servisy pro lyže nebo jízdní kola. Bezobslužnost vám umožňuje předat své lyže do servisu nebo vyzvednout opravené kolo kdykoli, bez ohledu na denní dobu nebo den v týdnu.